Sunday, October 12, 2008

|| Rumah Terbuka DSAI || Semua berjalan lancar... kehadiran Hindraf di rumah terbuka DSAI.


P/S- Artikel ini sepatutnya diterbitkan masa hari raya ari tu, tetapi atas sebab² teknikal, ia terlewat.. cis~
Tengah hari tadi aku pegi majlis rumah terbuka DSAI, sampai pukol 1.30 camtu, naik moto dengan adik sedara aku sebab aku menjangkakan jalan sesak di tempat kejadian, tapi sebab aku datang awal, semua perkara berjalan lancar, kehadiran orang ramai mula menampakkan peningkatan, masok jer perkarangan Padang Kelab Sultan Sulaiman aku tengok ada barisan panjang menuju ke khemah, aperhal? sekali orang beratur nak salam dengan DSAI, lepas salam-salam, aku menuju ke khemah makan2, kat sana pon ada yg beratur, aku masok kedalam khemah, tengok semua arah dari kawasan tengah khemah, rupanya, makanan banyak, dan orang yg beratur adalah mereka2 yg baru sampai macam aku dan terus menyambung beratur ke gerai first untuk mengambil makanan, padahal takyah beratur pon, banyak kedai tengah2 khemah yg kurang orang, aku pegi ke gerai yg takder org, amik sate dua tiga cucuk(eheheheh),makan-minum, pastuh ada persembahan gendang rebana dan alat musik tradisional dari kumpulan gendang Persatuan Seni Silat Gayong Pesaka Malaysia, persembahan dari kumpulan nasyid Rabbani, tak tunggu lama, pasal aku ada kerja pukul 4, aku pon terus round2 amik gambar, dan bergerak pulang, keluar jer nak pegi kat moto, sekali nampak sekumpulan org pakai baju oren, geng Hindraf datang... susah ni... ahahahah aku sapa dorang... tengok dorang okei jer... takder pon provokasi nak menyusahkan keadaan pon, dorang datang meraikan hari raya dengan melayu, ahahahaha dalam surat khabar cakap dorang biadap la, kuang aja la... aper jer larr.. aper-aper hal... nih gua upload gamba gua pg tadi...

No comments: