Wednesday, January 14, 2009

::Minda Bersaru:: Ko Paham? Aku Tak Paham...

helo... assalamualaikum...
bahang apa yg kamu rasa sekarang? bahang apa? palestin gaza diganyang? P36 medan perang?? bahang apa??
bagi ako yg di bawah langit kuala lumpur nih... dua-dua benda tu takda rasa apa... ada jugak singgah beli burger kat stall 99burger tadi, tanya2 la brader tu,
"amcam bro, ada peningkatan jualan tak, sejak boikot kempen nih?"
"hah?"
"heh... takder, kan skang orang dok sebok kempen boikot produk amerika..."
"oh~(sedikit blur)... takder pon... macam biasa jerk... hehe"
aper dia sengih pon ako tak paham, dia tak paham maksud perkataan boikot ker, atau dia tak paham apa yg sedang ako nak borak, malas ako nak memanjangkan cerita, tunggu jer la burger ako masak...
lalu jugak kat depan mcd tadi(aku memang suka makan burger mcd), tahan jugak la selera...
tengok ramai jer makan kat dalam tu... heh...
P36... apa cerita??? tengok berita tv3 tadi... pergh, wak lu betol... bukan main kempen! mentang2 semua tv mak lu yg punya, bukan main lagi lu... AHHAhAhAh camsial...
lantak lu orang la... janji gua tak eprnah percaya lu orang... lelahir jer gua kat muka bomi nih, tak pernah bapak gua bagi percaya cakap lu orang... nasib gua baik...

okie longjack semua... lupa nak ucap selamat tahun baru... ada azam? gua ader... nak jadi spiderman... lantak la...
untuk provokers semua, provok jgn tak provok... untuk puitism, puitis jgn tak puitis...
chiau sin... gua takda idea...

p/s- selamat datang kepada blogger yg merayau jumper laman minda bersaru gua,
untuk bro dari langit yg indah-teruskan berkarya, untuk bro aie aikake-teruskan berwartawan, gua ada jugak beli surat kabar lu... heh... untuk man yg selalu baca... lu taik! AHHAhAhAhHA

3 comments:

AieSha said...

hoho... betuah bumi malaysia ni kan. ;)

iceburn cartello said...

ya bertuah... terlebih...

AieSha said...

bawakan aku ke rumah itu. ;)