Monday, September 8, 2008

:: Kecelaruan Minda / Mental Disorder ::

Salam...
Ramai yg tanya kenapa aku buat blog Minda Bersaru ni,
ya, di sini aku nak luahkan apa yang ada dalam dada aku, apa yang aku tak puas hati, apa pendapat dari belah aku, apa yang aku nampak depan mata aku, apa yang aku dengar dengan telinga aku, semua benda yang aku rasa hak aku dan perlu untuk aku tulis, di sini lah...
Mungkin tempat ni akan jadi platfom untuk aku perjuangkan apa yang aku paham(fahaman), mungkin jugak tempat aku perjuangkan hak atas tanah pusaka dari nenek moyang aku(Gumbak/Gombak), mungkin juga aku akan bercerita sinis politik sana-sini...
Iya... semuanya mungkin
dan akhir sekali, aku mau kongsi hasil yang keluar dari benak aku dengan semua orang(Puisi aku)...
Selamat datang mata yang menipu!
"Mulut katup, jari menari-nari"
-Yang Celaru

No comments: